Moja osobna skusenost s uzivanim Xyngular produktov - po castiach

29.07.2010 22:59

 Dobry den priatelia.

Dovolte, aby som sa s Vami uprimne delil o moje skusenosti s touto novou znackou na Europskom trhu. Ked som povodne narazil na tieto vyrobky, bol som prirodzene skepticky a obozretny. Bolo to na odporucanie vzdialenejsej, nie velmi znamej osoby. Prestudoval som si dostupne zdroje na internete a nadobudol dojem, ze sa jedna o vyzivove doplny s ktorymi sa da aj schudnut. Po niekolkych dnoch som sa rozhodol vyskusat. Kupil som si Xyngular dzus a Xyng - energetizacny pripravok vo forme dražé. Vtedy sme to nakupovali este z USA, dnes sa chvalabohu da uz priamo v Europe nakupovat. Do par dni to mam doma.

Dzus chutí ako cucoriedkova stava a je plny antioxidantov - tie vsak nijak nechutia :-) 

Najlepsiu skusenost, alebo lepsie povedane, najvacsiu zmenu som zatial pocitil pri uzivani Xyngu - draze na "dobitie bateriek", ako to zovialne nazyvam. Poviem Vam, kava sa moze schovat. Xyng dava zvlastny druh energie - nie vyburcovany stav a potom upadok energie ako pri prekofeinizacii kavou alebo redbulom, ale najprv nastup energie, potom plató - udrziavana energia, v mojom pripade tak dve tri hodky, a potom pomaly ustup. A tie dve tri hodky sa citite fantasticky. Ste sice naspeedovany, ako zvyknem hovorievat, ale zaroven mate nad tym kontrolu a nie ste nervny. Je to proste super.  Denis

Späť